Šest meseci nakon otvaranja drugog marketa DTL Tekijanka u ulici Milovana Krstića 2 na Panteleju sve je više građana koji dolaze i iz drugih ndelova grada da tu pazare. U ponudi je više od pet hiljada raznovrsnih artikala, a kupce čekaju brojni popusti i pogodnosti putem aplikacije. Osim ove prodavnice, tu je i market u Romanijskoj ulici koji radi skoro dve godine.
Građani dolaze i kupuju iz svih delova grada.
„Naši kupci su naše komšije, ali nam je drago što nas prepoznaju u drugim delovima grada, dolaze, kupuju, vraćaju se i zadovoljni su našom uslugom“, kaže poslovođa Marketa u Milovana Krstića 2 Jelena Korolija.

„Kada kažemo da naši zaposleni hrane ovde svoje porodice i ono što oni ne bi oni dali svojoj deci ni mi to ne prodajemo kupcima, onda je to znak za sigurnost i kvalitet“, kaže marketing menadžer DTL Tekijanka Danijela Caranović.
Prehrambeni proizvodi, sveže meso, voće i povrće, kućna hemija, sredstva za lični higijenu,igračke, baštenske garniture, klima uređaji, posuđe samo su deo onoga što Nišlije mogu kupiti po povoljnim cenama. A tu su i posebne akcije. Katalozi izlaze dva puta mesečno.

„Tu je između 300 i 400 proizvoda na svakih 15 dana kako bi cene kupcima bile pristupačnije. Odlikuju nas nedeljne akcije koje važe za sve kupce gde zaista imamo fantastične cene, gde i pored svežih kategorija kada je u pitanju sveže meso, voće i povrće, imamo i ostale koje su baš brend i svi vole i kupuju“, dodaje Caranović.
A sa aplikacijom i dodatni benefiti i dodatni kuponi kada se dođe do tri, šest, devet hiljada i dvanaest hiljada dinara.

„Samom instalacijom aplikacije naši kupci imaju i kupon dobrodošlice od 15 posto popusta za neku od sledećih kupovina koji mogu da iskoriste u roku od osam dana“, ističe Caranović.
Tu su i rođendanski i slavski popusti. Aplikaciju koristi više od 40 hiljada kupaca.
