УСПЕШНО ЗАВРШЕНА АКЦИЈА ЗАЈЕЧАРСКОГ ПИВА
УСПЕШНО ЗАВРШЕНА АКЦИЈА ЗАЈЕЧАРСКОГ ПИВА „Заједно доприносимо унапређењу рада културно-уметничких друштава и очувању традиције југоистока Србије“
Захваљујући успешној акцији Зајечарског пива „Заједно за културно-уметничка друштва“ фолклорни ансамбли са југоистока Србије обогатиће своје сценске наступе. КУД-ови из градова са југоистока Србије добиће нове ношње, костиме, инструменте, реквизите, уз обезбеђен ангажман кореографа, композитора и других стручних сарадника, како би наставили да негују дух српске традиције и културног наслеђа.
Кампања Зајечарског пива настала је са жељом да се културно-уметничким друштвима ода признање за немерљив допринос у очувању српске културе и обичаја, као и да им се пружи подршка у ширењу традиционалних вредности. Акција је трајала од првог фебруара до трећег априла, а потрошачи Зајечарског су се и овог пута одазвали у великом броју.
Средства прикупљена од продаје биће усмерена ка Савезу културно-уметничких друштава Србије (СКУДС), који ће их, потом, према плану који је раније утврдио, распоредити ка бројним организацијама на југоистоку земље.
„Хвала Зајечарском на томе што се у континуитету труди да очува богато наслеђе наше земље и што брине о традицији. Захваљујући овој помоћи бићемо у прилици да унапредимо активности извођачких ансамбала и да их додатно промовишемо. Фолклор је био и остао везивно ткиво нашег друштва, а очувањем наших игара и песама, чувамо и историју и обичаје од заборава„, рекао је Милорад Лонић, председник Председништва Савеза културно-уметничких друштава Србије.
У име Зајечарског пива, истакнуто је задовољство због могућности да се помогне фолклорним ансамблима којима је то неопходно.
„Веома смо поносни на наше потрошаче који су се и овог пута прикључили акцији и помогли да заједно допринесемо очувању традиције југоистока Србије. Задовољство нам је што ћемо омогућити културно-уметничким друштвима да унапреде свој рад јер су она jедан од стубова очувања нашег наслеђа. Са великим нестрпљењем чекамо да видимо њихове кореографије и наступ“, изјавила је Тамара Пајевић, директорка маркетинга компаније HEINEKEN Србија.