Uklanjanje nečistoće i uvođenje reda u parkiranje – to su najčešći razlozi zbog kojih bi se Nišlije obratili domaćinima kvartova. Čitav urbani deo grada JKP Mediana podelila je na tri zone i 26 kvartova, a svaki kvart dobio je svog domaćina koji je, sem brige o higijeni, postao i kontakt osoba za prijavu svih komunalnih problema.

Održavanje higijene javnih površina, briga o zelenim površinama, kontrola posuda za komunalni otpad, nadzor nad mobilijarom – igrališta, klupe, korpe za otpatke, ali i kontakt osobe građanima za prijavu svih komunalnih problema postali su nedavno uvedeni domaćini kvartova u Nišu. Urbani deo grada JKP Mediana je podelila na 26 kvartova u tri zone, a svaki kvart dobio je svog domaćina. Nečistoća I uvođenje reda u parkirališta problemi koje građani prvo traže da se reše.
Cilj ove promene je da i oni delovi Niša koji do sada nisu redovno održavani budu uključeni u stalni program rada komunalnog preduzeća.
“ Domaćin kvarta će JKP Mediana prijaviti svaki komunalni problem koji će naše preduzeće brzo i efikasno rešavati, kaže Ivan Mihajlović iz JKP” Mediana”.
Građani mogu direktno kontaktirati domaćina kvarta nadležnog za njihovo područje. Na mapi kvartova nalaze se imena i brojevi telefona domaćina, kao i granice kvartova. Mapa je dostupna putem sajta JKP „Mediana.
***Ovaj projekat sufinansiran je sredstvima Grada Niša. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.
