уторак, децембар 3

BUDIN IN – TOPLIČANIN

0
149

Prokuplje kao turistička destinacija se tek razvija, ali od kada postoji Turistička organizacija u ovom gradu, broj turista se utrostručio, kaže direktor TO Prokuplje, Simon Simonović. Kaže da najveći broj domaćih, kao i stranih turista posećuje grad na Toplici tokom gradske slave u julu. Tokom slavskih dana najavljena je kampanju Budi In – TopličanIN .

Na otvaranju deonice auto puta mira predstavljeni su turistički potencijali Toplice. Njih će domaći i strani turisti moći da obilaze u ruti koja podrazumeva bar dvodnevni obilazak kako znamenitosti Prokuplja tako i Kuršumlije, Lukovske, Prolom i Kuršumlijske banje. Na ovu ideju se došlo posle tri godine postojanja Turističke organizacije Prokuplja.

U narednom periodu prokupački kraj će se promovisati kroz slogan Budi In TopličanIN kako bi privukli i mlade da posete područje Toplice.

Kasnije ovim područjem gospodarili su Rimljani i Turci kada je centar mesta bio brdo Hisar koje se i najčešće pominje u atrakcijama Prokuplja.

Toplina prokupačkog kraja biće cilj narednih turističkih kampanja sa akcentom na promociju etno sela, domaće zdrave hrane, kao i jedinstvenih znamenitosti među kojima je arheološko nalazište Pločnik i crkva Sv. Prokopija koja je podignuta početkom 10. veka što je čini drugom najstarijom crkvom u Srbiji odmah nakon Petrove crkve kod Novog Pazara. U crkvi su smeštene mošti svetog Prokopija po čemu crkva i nosi svoj naziv.

Comments are closed.