ePOREZI: BRŽE, LAKŠE, JEDNOSTAVNIJE

ePOREZI: BRŽE, LAKŠE, JEDNOSTAVNIJE

ILUSTRACIJA: Nema više ovoga, sada može od kuće, uz kaficu

Portal “ePorezi” zapravo je skup elektronskih servisa Poreske uprave Republike Srbije. Umesto odlaska na šaltere, gubljenje i vremene i novca na takse i provizije, svi ti servisi omogućavaju svim poreskim obveznicima da predaju elektronski potpisane obrazaca poreskih prijava.

I ne samo to: umesto da čekate na poresko rešenje i ishod poreskog postupka, sve vreme možete pratiti status poslatih prijava.

Takođe, omogućen je i uvid u stanje na računima poreskog obveznika, a elektronsk se može dodeliti, kao i oduzeti ovlašćenje za korišćenje elektronskih servisa.

Cilj uspostavljanja portala “ePorezi” je brže, lakše i jednostavnije ispunjavanje obaveza prema Poreskoj upravi.

Uz to, nema straha od “hakovanja”! Ovaj sistem zadovoljava visoke standarde bezbednosti i omogućava siguran i nekompromitovan prenos podataka elektronskim putem.

Za pristup elektronskim servisima na portalu “ePorezi” koristi se jedinstvena, specijalno dizajnirana aplikacija ePorezi, koju možete preuzeti klikom na baner na ovoj stranici.

SERVISI DOSTUPNI OD 06,00 h DO PONOĆI, A MOŽE I “PROBA”

Elektronski servisi na portalu “ePorezi” dostupni su svakog dana u periodu od 6 časova ujutro do 24 časa u ponoć. U slučaju bilo kakve izmene režima rada bićete blagovremeno obavešteni.

Poreska uprava je za sve korisnike elektronskih servisa obezbedila i tesno okruženje koje služi za testiranje i proveru ispravnosti elektronskih poreskih prijava, kao i za edukaciju poreskih obveznika.

Prijave koje se podnose putem tesnog okruženja ne stvaraju poresku obavezu već služe isključivo za proveru ispravnosti prijava (provera obračuna, provera ispravnosti XML fajlova i sl.), testiranje i edukaciju.

Za pristup tesnom okruženju takođe se koristi aplikacija ePorezi.

PORESKO REŠENJE NA KLIK

Svi građani koji su registrovani korisnici Portala eUprava i imaju imovinu na svoje ime Rešenje o utvrđenom porezu na imovinu dobiće u svoje eSanduče na Portalu eUprava.

Elektronski dokument može se preuzeti u roku od 15 dana, a ukoliko se ne preuzme elektronski dokument u navedenom roku, smatraće se da je dostava izvršena.

Svim registrovanim korisnicima Portala eUprava dodeljeno je Jedinstveno elektronsko sanduče – eSanduče i na taj način je omogućeno korišćenje usluge elektronske dostave.

Ova usluga omogućava brzu, jednostavnu, pouzdanu i besplatnu dostavu rešenja, dokumenata i obaveštenja građanima Srbije od strane javne uprave.

Korišćenjem ove usluge i građanima i javnoj upravi u svakom trenutku dostupan je status poslatih elektronskih dokumenata. Građani koji nisu korisnici Portala eUprava svoja poreska rešenja dobiće na standardni način – preko javnog poštanskog operatora.

GDE JE VAŠE eSANDUČE?

Da biste pristupili svom eSandučetu, potrebno je da se prijavite na Portalu eUprava, a zatim odaberete opciju kao na slici ispod.

Ovaj projekat sufinansiran je sredstvima Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.