субота, новембар 23

KANCELARIJA ZA BRZE ODGOVORE REŠAVA PROBLEME NIŠLIJA (VIDEO)

0
200

Grad Niš je otvorio Kancelariju za brze odgovore kako bi građanima bilo omogućeno da postave pitanje, prijave problem ili da upute predlog nadležnim službama, a da odgovor dobiju u najkraćem vremenu. Nalazi se na Trgu kralja Milana broj 8 i radi svakog radnog dana od 7.30 do 19.30 časova, a Nišlije mogu službenicima da se obrate i putem telefona ili mejla.

Svakog dana komunalnim i drugim službama u Nišu stižu na desetine prijava koje se uglavnom odnose na komunalnu oblast, pravno imovinske odnose i socijalne probleme.

Odnošenje smeća, uklanjanje deponija, orezivanje drveća, uređenje zapuštenih parcela koje su u privatnom vlasništvu, kao i pitanja u vezi sa asfaltiranjem ulica i postavljanjem saobraćajne signalizacije su najčešća pitanja Nišlija.

Za složenija zahteve, primedbe i sugestije građani se jednom mesečno obraćaju i gradonačelnici na prijemima u Gradskoj kući.

Rokovi za postupanje u hitnim predmetima definisani su u skladu sa stepenom i razlozima hitnosti, kao i vrstom i složenošću materijala.

Građani će dobiti identične odgovore bilo kojim kanalom komunikacije da se prijave. Postoje rokovi koji se svim preduzećima pošalju odgovor, samim tim građani budu obavešteni zavisno od problema koji imaju. Ako je komunalni otpad, koliko je to kompleksan problem, tako će da teku rokovi, da li će možda biti tri dana ili 24 časa“, rekla je Milena Gocić iz Kancelarije za brze odgovore.

I sami čelnici javno komunalnih preduzeća, ustanova i institucija, ali i opština ocenjuju da je Kancelarija dobar način povezivanja sa građanima, jer ne postoji mogućnost da se izbegne odgovor na postavljeno pitanje jer se svi zahtevi evidentiraju, a primedbe brže i lakše rešavaju.

„Ova Kancelarija je kompetentna i dužna da zna koja komunalna preduzeća obavljaju koje delatnosti. Dešava se da se neke delatnosti premeštaju iz jednog u drugo preduzeće. Davaćemo odgovore u najkraćem mogućem roku, kao što smo i do sada činili, ali neretko se dešava da građani pozovu nas za nešto što nije iz okvira naših delatnosti ili da prijavljuju neki problem kod nekih drugih institucija za delatnosti koju mi obavljamo“, izjavio je dirketor Paeking servisa, Dejan Dimitrijević.

Iz JKP „Mediana“ navode da će Kancelarija za brze odgovore olakšati komunikaciju sa građanima. Direktor ovog preduzeća, Ivan Mihajlović navodi da njihovo preduzeće već ima aplikaciju za prijavu problema, ali nada se da će ovim putem stići više prijava problema koje se tiču nelegalnog odlaganja otpada, divljih deponija i pasa lutalica.

Pre deset godina otvorena je Kancelarija za brze odgovore u opštini Palilula. Predsednik te Opštine Bratislav Vučković navodi da je sve podignuto na viši, što će pomoći i opštinskim vlastima da uspostave bolju vezu sa komunalnim preduzećima.

Direktorka JKP „Gorica“ Ivana Stanić smatra da će ovom Kancelarijom njihovo preduzeće poboljšati kvalitet pružanja usluga, pre svega u domenu higijene na grobljima, na šta se i najveći broj građana žali.

Osim ličnog dolaska u Kancelariju za brze odgovore koja se nalazi na Trgu kralja Milana broj 8, u holu ispred Pravno poslovne škole od 7.30 do 19.30h, građani svoje predloge, primedbe i sugestije na rad gradskih službi da prijave putem telefona 018 4555-000, 018/455-000, 018/4555-001 i 018/4555-002 ili putem mejla brzi.odgovori@gu.ni.rs


Leave a reply