REBIĆ: ISTRAGA ĆE UTVRDITI SVE OKOLNOSTI

Prema prvim informacijama, do saobraćajne nezgode je najverovatnije došlo usled propusta vozača autobusa, rekao je u Nišu direktor policije Vladimir Rebić. Kako navodi, istraga će utvrditi da li je tako.

 TASIĆ: NIŠ-EKSPRES NIJE ODGOVORAN

Nišekspres sebe ne smatra odgovornim za jutrošnju nesreću na pruzi, a ukoliko policijska istraga utvrdi da je kriv njihov vozač, on će biti predat zakonu. Ovo je zamenik generalnog direktora ovog prevoznika Novica Tasić rekao na konferenciji za medije. On je dodao da su i autobus i vozač kontrolisani pre polaska, i pozvao sce da pogledaju u kakvom su stanju pružni prelazi.

Vozač Nišekspresa, koji je upravljao autobusom jutros je kontrolisan i alkotestiran, i u vožnju je krenuo spreman i odmoran,kaže  Tasić.  U Nišekspresu kao mogući razlog navode nedovoljno obezbeđen pružni prelaz, navodeći da su insistirali da se taj prelaz rekonstruiše.

Vozač ima ima 31 godinu, pet godina radnog staža, od toga u Niš-ekspresu godinu i po dana.

ŽELEZNICE SRBIJE: MAŠINOVOĐA POŠTOVAO PROPISE, UZROK LJUDSKI FAKTOR

Pružni prelaz u Donjem Međurovu urađen je po propisima, vreme kada je voz krenuo bilo pregledno i mašinovođa je poštovao sve propise tokom vožnje, rekli su u obraćanju novinarima na mestu nesreće predstavnici Železnica Srbije i Srbija voza. Kao uzok su naveli ljudski faktor, i dodali da će Komisija Železnica Srbije istragom utvrditi okolnosti nesreće.

Putnički voz koji je je jutros na putnom prelazu na izlazu iz stanice Donje Međurovo ka stanici Doljevac udario u autobus kretao se po svim pravilima, rekli su na mestu nesreće predstavnici Železnica Srbije i Srbija Voza. Mašinovođa je poštovao propise, kaže Jugoslav Jović, v.d. gen. dir. “Srbija voza”

Kada je voz kretao i vremenski uslovi su, kažu, bili povoljni, a uzrok nesreće u Železnicama Srbije ne vide ni u pružnom prelazu, dodaje Miroljub Jeftić  v.d generalnog direktora Infrastrukture  “Železnie Srbije”

U javnosti se komentariše zašto na ovom prelazu nema branika i rampe, i pita da li je ovde neophodna bolja signalizacija.

 

U Železnicama objašnjavaju da u Srbiji postoji 2.136 prelaza, a od toga je 22,5% obezbeđeno branicima i polubranicima. Međutim, dodaju, ukoliko se ne poštuju propisi, ni branici ne mogu da spreče nesreću.