LABOVIĆ: PRVI PUT PRIMENJENA VEŠTAČKA INTELIGENCIJA U PROMOTIVNE SVRHE
Na ovogodišnjem 45. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu prvi put je primenjena veštačka intelegencija u promotivne svrhe Srbije, kazala je direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović i ocenila da je posećenost sajmu bila izuzetno dobra.
Poslednji dan Međunarodnog sajma turizma u Beogradu. Veliki broj izlagača, puno posetilca i prilika da se sklope dogovori vezano za saradnju zemalja učesnica, a i da građani po povoljnijim cenama rezervišu letovanje. Prvi put, korišćena je i veštačka inteligencija u promotivne svrhe.
„Imali smo jedan foto pult na kome su posetioci mogli da se fotografišu, tako što je veštačka inteligencija skenirala njihovo lice i montirala u sklopu fotografija destinacija u Srbiji, tako da su fotografiju mogli da ponesu kao uspomenu i da im to bude podsetnik gde mogu da se odmaraju u Srbiji“, rekla je Marija Labović, direktorka TOS-a.
Među srpskim turistima najveće interesovanje vladalo je za banje. Grčka je tradicionalno interesantna letnja destinacija, ali je prošla godina pokazala da je i Srbija interesntna Grcima.
Sajam ove godine je trajao od 22. do 25. februara. Oko 400 izlagača promovisalo je svoju turističu ponudu. Zemlja partner bila je Grčka.