петак, новембар 22

“LEP GEST” KOMPANIJE LG (VIDEO)

0
115

Kompanija LG Electronics pokrenula je kampanju “Lep Gest” u pet gradova u Srbiji, među kojima je i Niš. Vlasnici LG uređaja koji ne rade optimalno mogu da na licu mesta, ispred Tržnog centra Delta planet u Nišu 25. i 26. maja besplatno provere ispravnost aparata.

Radi se o uređajima koji su kupljeni nakon januara 2018. godine.

Znači puno, juče je bio poziv, došao sam na štand ovde i za pola sata smo rešili sve. Zvučnici su stradali, ali već u toku sledeće nedelje će to biti rešeno, kaže Marko Đokić iz Niša. 

Ukoliko uređaj ne budemo mogli da popravimo ovde na terenu, zakazaćemo kućne posete. Ukoliko ne budemo mogli da pružimo tu servisnu uslugu, obezbedili smo vaučere za popust u Gigatronu u vrednosti od 6.000 dinara. Naša želja je bila da se približimo našim korisnicima koji su nam poklonili poverenje i odobrili naše proizvode. Uvek osluškujemo njihov glas, sa ljudima na terenu, čujemo , podelimo mišljenja, želimo da im pružimo lep gest, kaže Radovan Jovanović, iz LG Electronics Srbija.

Korisnici znaju zašto već decenijama kupuju upravo LG uređaje.

Od samog početka, to je bio prvi TV koji smo uzeli supruga i ja. Svi ostali uređaji koje imamo u kući su LG, dodaje Đokić. 

Kompanija LG Electronics je globalni inovator kada je reč o tehnologiji i potrošačkoj elektronici i prisutna je u skoro svakoj državi na svetu i međunarodnom radnom snagom od 75.000. Vodeći je proizvođač potrošačkih i komercijalnih proizvoda, od TV do kućnih i aparata za vazduh, zatim monitora, servisnih robota, automobilskih komponenti.


Leave a reply