U prvoj nedelji od kada su 2. oktobra počele tople probe, pozivni centar niške Toplane zabeležio je najveći broj poziva – čak 715 u samo 24 časa. Tokom tog perioda, trinaest servisnih ekipa bilo je svakodnevno na terenu, sa puno posla i u stalnoj pripravnosti. Kako su dani odmicali ka početku grejne sezone, 15. oktobra, broj poziva se značajno smanjivao.
Danas, kada su sve toplane u neprekidnom režimu rada, Call centar dnevno primi oko 60 poziva, a serviseri kažu da su to uglavnom manji kvarovi i intervencije koje se brzo rešavaju.
OD TOPLIH PROBA DO STALNOG REŽIMA: KAKO RADI POZIVNI CENTAR NIŠKE TOPLANE
Živo i radno je svakog dana u Pozivnom centru Gradske toplane u Nišu, mestu gde se susreću strpljenje, brzina i timski rad. Građani se ovde obraćaju za pomoć kada imaju pitanje ili problem u vezi grejanja, a cilj je da svaki korisnik dobije tačan i pravovremen odgovor.
Zaposleni u Call centru svakodnevno komuniciraju sa stotinama korisnika, evidentiraju prijave i prosleđuju ih ekipama na terenu, čime obezbeđuju da sistem grejanja u gradu funkcioniše sigurno i bez prekida.
Pozivni centar radi non-stop, tokom cele godine, a najviše posla ima početkom grejne sezone.
U prvoj nedelji, od 2. oktobra kada su počele tople probe, Call centar niške Toplane koja brine o 30.000 korisnika, zabeležio je rekordnih 715 poziva u 24 sata. Danas, u stalnom režimu rada, dnevno primi oko 60 poziva, uglavnom zbog manjih kvarova koji se brzo otklanjaju.
https://youtu.be/8kKDIw0syyU
