среда, новембар 6

SPREMAN PLAN ZA REALIZACIJU ZAVRŠNOG ISPITA ZA OSMAKE (VIDEO)

0
88

Operativni plan za organizaciju završnog ispita za đake osmog razreda koji je zakazan za 27, 28. i 29. jun je spreman, rekao je .
Ispiti počinju u devet sati u traju dva sata, a potrebno je da đaci dođu na polaganje sat vremena ranije.

“Ovo je udarna nedelja, gde je predviđen određen broj aktivnosti koje sprovode, počevši od Republičke upisne komisije preko naših okružnih komisija, školskih uprava, direktora škola. Naravno da su to koraci koji su dogovoreni u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova, a u cilju nesmetanog i bezbednog sprovođenja završnog ispita. Svako iz svog domena, u okviru svoje nadležnosti obavlja ovaj posao”, rekao je za Tanjug Pašić.

On je naglasio da je u prethodnom periodu bilo više sastanaka sa predstavnicima Ministarstva unutrašnjih poslova, kao i drugim institucijama koje su uključene u organizaciji završnog ispita, kao što su Kancelarija za It, Batut, Zavodi i pošta Srbiji.

Dogovoren je operativni plan i u skladu sa tim svako će iz svog delokruga sprovesti ono što mu je zadatak, rekao je Pašić.

“Kapacitet od 1.260 osnovnih škola smanjili smo na 522 ustanove. U prethodnom periodu direktori škola koji su gostujući kod direktora domaćina, dogovarali su detalje, procedure, segmete koje će koji deo škole imati određena škola, a nakon toga obavljaju razgovore sa svojim zaposlenima, članovima Školskih upisnih komisija, dežurnim nastavnicima, supervizorima, nastavnicima koji će učestvovati u pregledanju, kao i najvažnije sa učenicima i roditeljima”, rekao je Pašić.

Prema njegovim rečima stručnim uputstvom za sprovođenje završnog ispita definisani su svi protokoli.

„Naši mali maturanti sa odeljenskim starešinama na polaganje dolaze sat vremena ranije, u 8 časova u škole, kada se proverava da li su poneli knjižicu, obrazac 41, adekvatan pribor, a škola će obezbediti hemijske, vodu i ostalo. Želimo svima mnogo sreće. Konačni rezultati biće objavljeni 5. jula”, rekao je Pašić.

https://youtu.be/He4k82-thB4

Leave a reply