TURISTIČKA APLIKACIJA NIŠA ZA SVE AVANTURISTE(VIDEO)
U godini proslave jubileja 300 godina Niške tvrđave, Turistička organizacija Niša postavlja nove standarde u digitalizaciji turističke ponude kroz novu aplikaciju “Visit Niš” koja će domaćim i stranim turistima biti dostupna do kraja ove godine.
Ovaj digitalni alat korisnicima mobilne aplikacije omogućiće da u bogatoj turističkoj ponudi Niša, lakše naprave izbor lokaliteta, obave online kupovinu ulaznica za muzeje i manifestacije, rezervišu turističkog vodiča kao i da dobiju sve potrebne informacije o boravku na gradu na Nišavi.
Ako već dolazite u Niš, da biste doživeli duh tradicije i upoznali se sa istorijom ovog grada, žitelji će Vam reći da za jedan dan možete mnogo toga osetiti i videti u gradu na Nišavi, postojbini Svetog cara Konstantina.
Tvrđavu, Ćele kulu, arehološko nalazište Medijanu, ali i kafane i ljude da upoznaju predlažem“, kaže jedan stariji Nišlija
Porodica iz Brčkog koju smo sreli u centru kaže da su na putu za letovanje u Grčkoj i da su rešili da se jedan dan odmore baš u Nišu.
„Upravo smo stigli i baš smo mislili da pitamo nekog Nišliju šta bi nam preporučio da posetimo dok smo ovde“, kaže turista iz Republike Srpske.
A da ne bi pitali prolaznike, uskoro će svim domaćim i stranim turistima biti dostupna besplatna aplikacija “Visit Niš”, kažu u Turističkoj organizaciji Niš.
“Razvijamo aplikaciju “Visit Niš” koja će omogućiti turistima da se nesmetano kreću kroz grad, da dobiju sve informacije o turističkim atrakcijama i lokalitetima, ali i o svim manifestacijama i da odmah mogu da kupe ulaznice ili rezervišu mesto”, kaže direktorka TON-a, Dragana Božić.
U Nišu je 4.000 lokacija obeleženo tzv. QR kodovima putem kojih turisti na primer ispred spomenika ili muzeja mogu da saznaju sve o istoriji i kulturnom nasleđu Niša, kao i smeštajnim kapacitetima.
“Svaki stranac će moći putem skeniranja QR koda da preuzme apliakciju sa Google play prodavnice i moći će osim svih potrebnih informacija moći da rezervišu licenciranog turističčkog vodiča koji će im preporučiti i gde se najbolje jede, prave najbolje fotografije, pije najbolje vino…”, objašnjava Dragana Božić iz TON-a.
Aplikacija će podignuti imidž i prepoznatljivost Niša, unaprediti uslugu i kvalitet iskustva turista u gradu na Nišavi, ističu u Turističkoj organizaciji Niša. Prvo će, osim na srpskom, biti dostupna na engelskom jeziku, a potom na nemačkom a vremenom i po potrebi na drugim jezicima.
***Ovaj projekat sufinansiran je sredstvima Grada Niša. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.