петак, новембар 22

VIRIJEVIĆ: PROCEDURA POŠTOVANA, NOVI NAČELNIK PO KONKURSU (VIDEO)

0
93

Naćelnik PU Niš Slaviša Virijević u Podatku plus

Za tri dana saobraćajna policija u Nišu sankcionisala je 1.030 vozača, među njima je čak 400 prekoračilo brzinu! Ovo je ekskluzivno za Zonu plus izjavio načelnik Policijske uprave Niš Slaviša Virijević. Virijević je u emisiji “Podatak plus” rekao da nije bilo propusta tokom vršenja uviđaja nakon stravične nesreće na Bulevaru Medijana, gde je audi usmrtio dve osobe. Takođe kaže da niko policiji nije prijavio bahatu vožnju tog vozača pre nesreće, niti su sigurnosne kamere zabeležile prekoračenje brzine. A Novi načelnik Saobraćajne policije u Nišu će, kako kaže, stići po konkursu.

 

“Na žalost, bilo je prozivke da je bilo prijave građana za besnu vožnju, bahatu vožnju tog automobila. Gledali smo sve kamere od 30. decembra kada porodica izvršioca dolazi tim autom u Niš. Kamere su ga zabeležile 3. januara tri puta, 4. januara jedan put. Tim prilikama ni jednom nije bio u prekršaju, zato nije ni sankcionisan. Prebacuje nam se i to da je bilo prijave, ali preslušali smo sve tonske zapise jer se razgovori kod nas snimaju, od 31. decembra do 4. januara. Bile su samo četiri prijave koje su se odnosile na druge automobile, nema ni jedne prijave bahate vožnje ovog automobile” – rekao je Virijević.

BULEVARI KAO PISTE

Za tri dana saobraćajna policija u Nišu sankcionisala je 1.030 vozača, među njima je čak 400 prekoračilo brzinu! Niškim saobraćajcima pomažu i kolege iz drugih gradova.

„Nakon ove tragedije na Biulevaru Medijana povećali smo aktivnost, tražili smo i pomoć sa strane, tako da je poslednjih dana znatno povećan broj podnetih prekršajnih prijava. Prekjuče smo imali 217, juče 711. Ukupno za zadnja tri dana smo imali 1.030, među njima je 400 za prekoračenje brzine. Ranije smo na nivou grada imali stotinak sankcionisanih vozača i pešaka, učesnika u saobraćaju“ – rekao je Virijević.

Saobraćajni propisi se krše u svim delovima grada, ali se brzina najčešće prekoračuje na bulevarima i putu za Nišku Banju.

„Pitanje je koliko ćemo i mi moći da izdržimo jer su i naši resursi ograničeni. Od Nove godine, i pre ove tragedije, mi smo sve ljude povukli sa godišnjih odmora. Sada imamo i ispomoć sa strane. Bojim se da će sada reakcija javnosti biti da smo mi policijski grad i da idemo previše represivno. Koga god da zaustavite, kaže „Mene ste zaustavili a tamo nekog niste“. Niš se razvija, to je problem i kod parkiranja i kod saobraćajnica, pitanje je da li su adekvatne“ – rekao je Virijević gostujući u emisiji „Podatak plus“.

 

DANAS SASTANAK SA GRADONAČELNICOM

Virijević dodaje da policija sama ne može da reši problem.

Naćelnik PU Niš Slaviša Virijević u Podatku plus

„Ukazivali smo na probleme još prošle godine. Još smo 6. novembra tražili sastanak sa rukovodstvom grada. Sa gradonačelnicom i njenim timom smo se i sastali 17. novembra prošle godine. Tema je upravo bila bezbednost u gradu i šta možemo zajednički da uradimo, da pokrenemo zajedničke inicijative  da bi Niš bio bezbedniji grad“ – kaže Virijević.

Virijević je rekao da će se danas popodne održati sastanak sa rukovodstvom grada, baš na temu bezbednosti u saobraćaju. Definisaće se šta je potrebno zajednički uraditi da bi se bezbednost podigla na viši nivo.

„Gledaćemo da to bude što brže. Uputili smo pismo sa našim procenama o tome šta je neophodno. Potreban je video nadzor. Potrebne su ograde oko bulevara, bolje obeleženi pešački prelazi. I stručnjaci za saobraćaj će dati najbolja rešenja za sve probleme“.

Locirane su i kritične tačke za opštu bezbednost, koja se odnosi na saobraćaj – to su Čair, Bulevar Nemanjića,odnosno Park Svetog Save i Niška tvrđava.

VIRIJEVIĆ: U NIŠU OČAJAN VIDEO NADZOR

Načelnik niške policije ocenjuje da Niš ima, kako kaže, očajan video nadzor:

„Taj video nadzor nije potreban samo zbog bezbednosti u saobraćaju, nego i zbog celokupne bezbednosti. Najveći bezbednosni  rizik je Kup Radivoja Koraća, zbog  velikog priliva navijača, a mi u Čairu nemamo ništa od kamera! Sve radimo uz pomoć štapa i kanapa“


Leave a reply