ZAŠTO SE AUTOMOBIL NAJČEŠĆE POKVARI NA GRANICI? (VIDEO)
Dihtung glave, plivajući zamajac, kvačilo, gume.. najčešće se kvare kada automobilom krenemo na letovanje ili neki drugi duži put. Većina kvarova nastaje u dugim redovima na graničnim prelazima kada automobil radi i po nekoliko sati u mestu. Tada može doći do ozbiljnih kvarova. Zato se na duži put nikako ne sme kretati pre detaljne provere vozila.
Šta sve treba znati o pripremi automobila pre polaska na odmor? Koliko je zapravo rizično na dug put kretati bez detaljne provere vozila? I – kad to treba da se uradi? Možda neobično, ali mehaničari kažu da se automobili najčešće kvare na granici.
– Kad auto radi po četiri pet sati u mestu, opterećen klimom a nema prirodnog vazduha, vrlo lako može da dovede do pregrevanja. Bilo koji mikro nedostatak može da dovede do havarije – kaže automehaničar u servisu “Duga“, Perica Stojanović.
Nije često, ali policijska hronika beleži i automobile koji se zapale u toku vožnje. Ukoliko se automobil ne održava redovno, godište nema preteran uticaj na to hoće li se pokvariti i samim tim i pokvariti odmor svom vlasniku, kaže Stojanović. Najčešće na dužim relacijama stradaju: dihtung glave, plivajući zamajac, kvačilo, gume.