TV ZONA PLUS – HD

VESTI IZ NIŠA I REGIONA

Današnje vesti Društvo Udarne VESTI

DA LI JE STOJADIN OTIŠAO U ISTORIJU?

Nišlije najčešće voze polovna vozila stara deset, petnaest godina. Čuvenog „stojadina“ gotovo da više i nema na niškim ulicama. Retko se viđaju jugići, pa i punto, čiji su se vlasnici umorili od stalnih popravki, naročito nakon pooštravanja propisa za registraciju vozila. Ipak, ko ne plati na mostu, platiće na ćupriji. Što jeftinije prođete u kupovini polovnjaka, veće su šanse da ćete kasnije morati više novca da uložite.

Starijih vozila, poput „stojadina“, maltene da više i nema na niškim ulicama.

Što je možda i dobro, jer trend je kupovina novih vozila, sa novim sistemom upravljanja, zaustavljanja, to je dobro za bezbednost saoraćaja. Nema više poularnih Jugića, stojadina, ali trend je da nema više ni Punta, što je do skoro bio trend“, rekao je za Zonu plus Dragan Ćirić iz Agencijae “AutoMoto magazin Niš”.

Prošlu godinu obeležio je nastavak trenda pada prodaje polovnih automobila koji je iznosio 2,7 odsto.

“Ako bismo to uporedili sa 2022. odnosno sa 2021. godinom ohrabruje što taj procenat nije veliki. U 2021. godini pad prodaje iznosio je čak 15 procenata što nam govori da su u 2023. zabeleženi nešto bolji prodajni rezultati. Na tržištu EU došlo do dvocifrenog rasta prodaje novih automobila”,kaže Petar Veličković iz “Polovnih automobila”.

Od novih vozila, Nišlije najčešće kupuju Foklsvagenove modele, Mercedes,  Audi i Tojota automobile.

Neki se ne rastaju od svojih četvorotočkaša ni kada ostare. U agenciji AutoMoto Magazin kažu da su pre nekoliko dana registovali Tojotu iz čak 1991. godine.

Kupovina novih automobila ima sve prednosti – sem cene.

“Što je veoma dobro. Naglašavam, zbog bezbednosti saobraćaja. Plus je dobro za svakog vlasnika vozila, manje ulaganja, popravki, servisa. Imam utisak da je starost vozila na nižem niovu, što bi i trebalo”, rekao je Ćirić.

Kaže da su i taksi i “rent a car” vozila sve novija, sa elektro pogonom, što je u ekološkom smislu dobro. Najjeftinija registracija je za nova vozila na elektro pogon, oko 30.000 dinara. Za vozilo od 3.000 kubika koje nema elektro pogon, registracija bi koštala više od 120.000 dianra.

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com